donderdag 22 maart 2012

Uitje: Dagje Rotterdam

Afgelopen vrijdag hebben mijn zus en ik een dagje (vakantieveilingen) rotterdam gedaan;

Als eerste had ik een fotoshoot veiling gewonnen, de veiling was bijna voor niks, maar ik kwam er pas later achter dat je minimaal 50 euro kwijt was voor een paar foto's. Maarja, poseren voor de camera is ook leuk, dus dan geen foto's. Hoewel na overleg mijn zus wel wat foto's mocht maken op de set, dus ik heb nog wel wat 'mindere kwaliteit' kliekjes :D (



Daarna gingen we onze handen en voeten laten verzorgen door visjes. Ik had toch wel gemerkt dat de visjes bij de sauna goed tegen de eelt hielpen, dus dat wou ik wel nog een keer laten doen. Helaas was de positie waar je nu in moest zitten (voorover hangend met je armen leunend in gaten, niet zo comfortabel, maar de visjes hebben hun werk wel weer gedaan :)

Vervolgens stond een bliksem bezoek aan onze oom en tante op de lijst. We moesten na een half uurtje al weer door anders kwamen we te laat bij het IJS-fonduen. Spelen met vloerbare stikstof, toch de droom van elke technische meid :p We hadden alleen begrepen dat het een volledige maaltijd was, maar de hoeveelheid viel wat tegen. Maar we hebben wel lekkere stukjes fruit, cake en marshmellow kunnen dippen en vervolgens bevriezen. Erg cool om te zien hoe de stikstof over de tafel golft (je weet meteen waar J.K. Rowling haar gedachtenpan beeld vandaan heeft). Het liet zich helaas niet zo goed fotograferen, maar hierbij mijn beste poging:


Daarna mijn zus thuis afgezet en door naar een vergadering in Best van Aluvea. Dit is de club waar ik regelmatig uitjes mee ga maken, maar bijna geen leden van mijn leeftijd heeft. Nu had ik een samenwerkings voorstel gedaan, ik zet mijn eigen club op, maar mag in het begin gebruik maken van hun activiteiten om mijn agenda te vullen. In ruil daarvoor maak ik voor hun een website en help bij het onderhouden. Nadat ik ze overtuigd had dat ik niet bij hun een commissie wou opstarten (onze ideeen verschillen te veel) en wat finetuning van de afspraken, was er een deal! Vriendengroep Gestel is dus nu een feit: vrienden.EFWAH.nl :D
Volgende stap is de agenda verder vullen, flyers herschrijven en uitdelen in mijn wijk en dan maar kijken hoe het gaat lopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten