donderdag 22 maart 2012

"Nuttenloze" weetjes; dag x ik heb weer een oprit! maar nog geen straat

Doordat de temperatuur onder nul ging hebben ze 2 weken niks gedaan, daarna was er ook nog weinig te zien bij mij voor, vandaar dat het ff stil is geweest. Maar ondertussen zijn ze weer hard aan de slag en is er veel veranderd. De straat is in delen opgedeeld, van het eerste deel heb ik niks gemerkt; het tweede deel pakte net mijn oprit mee, het derde deel is de grote parkeerplaats voor de bovenburen en daar zijn ze nu dus mee bezig. Omdat ze elke keer een stuk laten overlappen tussen de delen, kan ik dus nog steeds niet bij mijn huis parkeren.

Even was er goede hoop, want toen was de straat netjes geeagaliseerd,

maar een dag later hadden ze een 'drempel' gemaakt:

Ondertussen is de straat weer glad en heb ik bijna een oprit (de dag erna was die niet alleen glad gestreken, maar ook met tegels gelegd:

Met een beetje geluk kan ik volgende week vrijdag de auto weer voor de deur zetten, niet dat ik zo lui ben om te lopen; maar met een paar dozen katgrit van ver lopen zeulen is toch niet prettig. Daarnaast parkeer ik liever op een echt parkeerplek dan ergens in de straat waar ik toch bang ben voor schade of bekeuring omdat je niet legaal staat.
Het is wel grappig om te zien hoe ze te werken gaan qua leggen. Eerst de stoeptegels, daarna de blauwe parkeervakken en daarna de straat zelf. Als laatste komt dan de afwerking bij de bomen bv

Geen opmerkingen:

Een reactie posten