dinsdag 13 maart 2012

Frustratie: mobiel kapot

Sinds mei afgelopen jaar heb ik vanuit mijn werk een HTC Desire Z gekocht. Een mooi toestel welke een touchsccreen en uitschuifbaar toetsenbord heeft. Maar vanaf het begin dat ik hem had, viel hij soms uit. ff accu eruit en er weer in en dan kon het weer opgestart worden, redelijk lastig vooral als dat op een bepaald moment dagelijks is. Toestel terug gestuurd onder garantie en de eerste keer terug gekregen met een software update. Het probleem leek toen weg maar 2 weken later ging het weer mis. Dus weer retour gestuurd en toen kreeg ik hem terug met een opmerking dat het niet te reproduceren was :s. Toen het probleem weer voorkwam de leverancier gemeld dat dit niet leuk meer was en dat ik een nieuw toestel wou. Normaal kon dat pas na 4 keer opsturen, maar na wat praten kreeg ik een gehele nieuw binnenkant. Na een maand was het probleem weer terug, maar ik had ontdekt als ik automatisch updates installeren uitzette het nog maar 1 of 2 keer per maand gebeurde en daar kon ik wel mee leven. Tot vandaag.
Vannacht toestel nog geladen en 's morgens nog meldingen binnen horen komen, maar toen ik hem wou pakken om te bellen, stond hij weer uit. Dus ik denk accu eruit en er weer in en opstarten weer, maar nee hoor... Misschien accu leeg? Dus aan de lader gehangen, maar er ging lampje branden... naar mijn collega gelopen die hetzelfde toestel heeft en accu's gewisseld, maar die van mij deed nog niks. Resultaat is dat mijn toestel nu WEER op reparatie en tot overmaat is het leentoestel in gebruik door een collega. Dus zwaar afkicken zonder emails, kalender, wekker, wordfeut, draw something etc
Ik miste het zo erg, dat ik uiteindelijk een toestel uit de kapot doos heb gehaald, een plakkertje over het kapotte scherm heb geplakt en nu bezig ben alles terug in te stellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten