zaterdag 28 januari 2012

"Nuttenloze" weetjes; dag 4 tot 10

Aangezien er niet zoveel te zien was, heb ik deze foto's ff verzameld. Ze zijn begin deze week vooral bezig geweest aan het begin van de straat, en pas later in de week bij mij.

Dag 4: de stenen bij de voordeur en de berg zand bij de achterdeur van mijn buren, dan heb ik nog geluk dat ik goed mijn huis uit kan.


Dag 6: Weinig verschil te zien, misschien iets meer zand ;)


Dag 10: Vrijdag ochtend was er zoveel herrie dat ik toch even uit mijn slaapkamer raam keek en zag dat ze bezig waren met de leiding die de putjes op onze grond verbind met de hemelwater afvoer.


Dag 10: Op het einde van de dag was de grond weer aangestampt Tevens al een donkere laag zand gestort waar de straat komt en het gele zand is de stoep. Ik denk dat volgende week de tegelleggers gaan beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen