zondag 20 november 2011

Uitje: Margriet winterfair en Steakz

Ik had al een tijdje geleden meegedaan met de bakken met passie wedstrijd van Koopmans, als dank hiervoor kregen alle deelnemers aan de wedstrijd vrijkaarten voor de Magriet winterfair in Utrecht.
En aangezien je dan toch geen entree hoefde te betalen vond ik het wel leuk om het een keer meegemaakt te hebben en zijn mijn zus en ik er gisteren naartoe gegaan. Tip 1; ga niet met de auto naar de jaarbeurshallen, we hebben een half uur file gereden vanaf de snelweg :(
Helaas was de organisatie van de workshops niet goed geregeld, waardoor we hier veel tijd kwijt aan waren en we uiteindelijk 2 hebben gemist/vol waren.
De beurs zelf was druk, maar wel leuk om vanalles te zien en te proeven! Als workshops hebben we de dansworkshop van Marco, een optreden van Henk Poort en Danny de Munk, een stijladvies adv karakter en uiterlijk en als afsluiter inzicht met beelden gedaan. Vooral het stijladvies had goede tips en vanuit de organisator van de dansworkshop hadden we ook nog goede tips gekregen mbt houding en uitstraling. Het was dus niet alleen gezellig, maar zeker ook nuttig zo met de workshops!

Als afsluiter van de dag had ik een BBQ (eigenlijk steengril) arrangement bij Steakz gezien bij vakantieveilingen. Na een paar keer proberen had ik het winnende bod en zo hadden we ook nog een lekkere afsluiting van een gezellig dagje:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten