dinsdag 6 september 2011

Wijze levenslessen: Cola fontein

Nee, helaas niet zo een die je op een wel gekozen plek creëert met een fles cola en mentos. Gisteren geen zin om te koken en ergens onderweg een menu gekocht waar je ook een blikje cola bij kreeg. Nou drink ik liever karnemelk bij mijn eten, dus menu laten inpakken en dan kon dat blikje mooi in de voorraad erbij.
Ik stap in de auto en leg het blikje op mijn tas, alleen deze valt zeer ongelukkig op de rails waarin je de autostoel verschuift. 1 klein gaatje in de zijkant van het blikje, gecombineerd met het schudden tijdens het vallen zorgde voor een mooie fontein midden in mijn auto!
Eerste reactie is wegduiken, want je wil natuurlijk niet nat worden, 2de gedachte/reactie is 'RED DE AUTO!' dus het blikje gepakt en snel (al spuitend) op straat gelegd waar hij vrijwel meteen ophield. Resultaat is dat alles plakt; de bijrijdersstoel, tassen, dasboard, stuur, autodeur, mijn gezicht en kleding :( Gelukkig had ik wat natte doekjes, dus de auto wel snel iets gereinigd maarja het gaf wel als resultaat koud avondeten.
Nou ik heb mijn lesje wel weer geleerd volgende keer draai ik wel ff een snelle maaltijd in elkaar...

1 opmerking: