vrijdag 2 september 2011

Oeska: Haar gezondheid begint haar leeftijd in te halen...

Vanmorgen met Oeska naar de dierenarts geweest. Ze heeft sinds een maand een soort van hoestaanvallen en soms een piepende ademhaling. Om de aanval aan de arts te kunnen laten zien had ik een filmpje gemaakt en deze op mijn laptop laten zien: .
Na wat luisteren was de conclusie dat er iets goed mis is met haar longen :( Tevens is ze een halve kilo afgevallen (van 2.8 kg naar 2.3 kg). Om te weten wat er precies aan de hand is zou ze eigenlijk een foto van de borst moeten laten maken onder roesje. Maar ik heb al een tijdje geleden besloten dat ze ivm haar leeftijd geen roesjes of narcoses aan wil doen, het kost haar gewoon teveel. Andere optie was om de behandeling voor een longonsteking te beginnen, dus 3 prikken, 3 extra pilsoorten en 90 euro lichter gaan we nu twee weken kijken of dit helpt. Zo niet dan ben ik bang dat ik een moeilijke beslissing moet nemen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten