vrijdag 7 september 2012

Baksels

Vroeger werkte ik heel veel met pakken taartmix, maar buiten het feit dat je nooit precies weet wat erin zit, is het ook gemakkelijker als je goede recepten hebt met spullen die je standaard in huis hebt.

Zo ook het deeg wat ik voor mijn gedecoreerde taarten gebruik, alleen was ik daar de naam van kwijt. Uiteindelijk een recept gevonden voor luchtige chocoladetaart en deze geprobeerd voor de verjaardag van mijn vriending en zumba instructrice:


Het deeg was lekker, maar niet het deeg wat ik vroeger had. Dus ik weer verder zoeken totdat ik mij herinnerde dat het bescuitdeegmix heette en ja een recept voor bescuitdeeg is dan zo gevonden.
Alleen wou ik deze nog wel een keer testen en ik heb op mijn werk een groep zeer gewillege testers; dus het thema was ook snel bedacht:

CIMG3333


Alleen toen ik op mijn werk kwam stond de bakker ook net bij de balie. Wat bleek, vandaag werden ook de verjaardagen van de afgelopen maand gevierd dus nu hebben we dubbel taart ;)

De verassing werd zeker gewaardeerd en een aantal collega's hebben er ook van genoten. Zelf heb ik het bij mijn favoriet (abrikoos) gehouden maar vanmiddag een boterham minder en dan ga ik mijn taart ook nog even testen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten