maandag 6 februari 2012

Uitje: Efteling

Gisteren werd er vanuit Aluvea een meeting georganiseerd 'naar winter efteling'. Helaas bleek ik de enige die mij aangemeld had, dus gingen we maar met zijn 2'en, wat natuurlijk ook erg gezellig was.
Tja en om op een dag als gisteren naar de winterefteling te gaan, maakt het toch wel ECHT winterefteling. Dus om de 2 uur binnen opwarmen met een kop thee, achtbanen met een laagje sneeuw, bevroren fonteinen, holle bolle Gijs die vond dat het brrr, koud en de hele route glijden en glibberen op de gladde kinderkopjes. Gelukkig was het erg rustig dus hoefden we niet in de kou te staan wachten op een attractie.

Zelf voor het eerst de pagode ingeweest, voor het eerst een stoofpeer gegeten (met poffertjes) en naar Ravelijn (vogelshow) geweest.

Ravelijn is voor de winter een vogelshow omdat de paarden-oefeningen niet gedaan konden worden met de kou. De show was niet zo uitgebreid, maar wat wel leuk gedaan was dat het eten een paar keer in het publiek gegooit werd, waardoor ik op een gegeven moment een valk bij mijn voeten had zitten :D (Degene die met mij mee was van Aluvea vond het iets minder, die had niet zoveel met vogels :p)

Uitzicht vanuit de Pagode
Lange Jan onder de (echte) sneeuw
Ook deze fontein was bevroren


De Pagode by night
De zangeres (in het blauw) liep al zingend om het kampvuur en een klein roodborstje liep het hele rondje met haar mee :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten