woensdag 23 januari 2013

update

Zoals je misschien ziet ben ik ff aan het updaten geweest. Beetje druk geweest de afgelopen tijd, ik heb namelijk een eigen actviteiten groep opgericht. Aluvea concept vond ik erg leuk, maar ik kon mij in een aantal punten niet helemaal vinden, dus de gedachten speelde al voor een andere club. Toen 1 van de andere leden aangaf dat ze dacht over een nieuwe club op te zetten en of ik wou helpen was ik natuurlijk meteen over.
Qua ideeen zaten we op 1 lijn, dus dat ging erg snel. Een site was ook al snel gemaakt en rond 15 december zijn we officieel live gegaan.
Ik ben zelf erg blij met hoe het gaat en hoe de site werkt, ben jij ook nieuwsgierig geworden neem dan een kijkje op www.e-vrienden.nl. En natuurlijk ben je ook welkom als lid ook als je niet in de regio eindhoven woont of niet helemaal in de doelgroep past.

Ik zal binnenkort proberen de volgende periode weer up te daten; maar dan weet je nu iig de reden :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten