vrijdag 25 januari 2013

Haar donatie

Ik vind de kapper meestal zonde van mijn tijd en geld, dus ik laat het altijd heel lang groeien tot het punt dat ik er last van ga krijgen. Ik ga dan naar de kapper en laat het zo knippen dat het nog net op een staart kan. Je zag dan lange lokken op de grond liggen en toen ik aan de kapper vroeg of ze daar niet iets mee konden doen zeiden nee.
Maar na wat googelen kwam ik op een ander antwoord uit. Ze zoeken namelijk haren die voor pruiken gebruikt kunnen worden. Ze moeten dan wel op een staart afgeknipt worden en een lengte van minimaal 15 cm hebben, dus een half jaartje het ong nog extra laten doorgroeien en vanmorgen het besluit genomen om het extra kort te laten knippen. De staart was zeker lang genoeg!

´s morgens in mijn zwempak
en met lang haar
De afgeknipte staart Mijn nieuwe coupe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten