donderdag 16 februari 2012

Uitje: Lucaya

Gisteren samen met mijn zus voor het eerst naar de thermen geweest. Via vakantieveilingen had ik een arrangement voor gurra visjes en dagentree lucaya.
Ik vond het een erg mooi complex en heb uiteindelijk de dag ervaren als een dagje tongelreep zonder glijbanen, maar met andere leuke dingen. De sauna's zelf vond ik wel erg warm, maar wel te doen, alleen het koud douchen en dompelbad is dan iets wat het weer minder maakt ;) De visjes was wel een ervaring op zich, het was veel duidelijker voelbaar dan ik gedacht had (trillend/kietelend gevoel) en de beestjes waar erg druk bezig met je voeten (schoten er meteen op af). Wij blij dat we van die dode huidcellen af zijn en zij blij want ze hebben voedsel.



Verder vond ik het zoutwaterbad wel erg grappig; lekker drijven alleen helaas kreeg ik wat last van mijn nek en de relaxruimte met lig-wiebel stoelen.

Aangezien het restaurant in de thermen nogal prijzig was (8 euro voor een broodje), hebben we 's avonds gegeten bij de kookerij, een klein restaurant waarbij het vlees van de grill erg lekker was. Al met al een gezellig dagje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten