woensdag 14 december 2011

Uitje: Miss Saigon

Een week of 2 geleden kreeg ik via de dagactie van kruidvat de aanbieding om Miss Saigon kaarten te kopen met 50% korting. Aangezien mijn zus en ik er toch al naartoe wouden gaan, heb ik 4de rangs tickets gekocht voor woensdag de 14de.
De show begint om 20.00 uur en mijn zus moest tot 18.00 werken. Door de spits naar Utrecht en dan ook nog eten zou krap worden, dus ik heb mijn zus op haar werk verrast met pizza's.
Nu hadden we 2 uur om te rijden, dat zou toch voldoende zijn. Maar we zijn nog geen 5 minuten onderweg en we staan al weer stil; een ongeluk gebeurd. Ohjee nu was het toch wel spannend aan het worden, vooral omdat we gepland hadden om op een P+R te gaan staan.
Met nog een 25 minuten voor het begin van de show reden we langs het transferium, maar zijn we toch doorgereden naar het centrum; waar we perfect konden parkeren:
Foto gemaakt vanuit de parkeergarage

Bij de entree kregen we te horen dat we andere plaatsen mochten ophalen bij de kassa. Origineel zaten we op het balkon, maar nu kregen we eerste rangskaarten in de zaal :)

De voorstelling zelf was erg mooi en indrukwekkend, ik blijf mij verbazen hoe ze het oplossen met het decor. Ik had de verhaallijn online gelezen, wat wel geholpen had, maar het einde werd hierin niet verteld en dat was nog wel een verrassing. Het kindje (Tam) in de show deed het wel grappig, soms was het net een pop met zeer duidelijke instructies, maar het koppie deed meteen je hart smelten. Ook de regelaar werd erg goed neergezet door Stanley Burleson die de zaal regelmatig aan het lachen bracht in een toch wel serieus verhaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen