zaterdag 31 december 2011

Huisje: Plinten

Eigenlijk zegt de titel alles al. Ik moest nogsteeds een groot deel van de plinten doen en dit heb ik de afgelopen dagen opgepakt. Gisteren was de beneden vloer gereed, vandaag ben ik een stuk gevorderd met de bovenetage. Nog 2 1/2 kamer morgen...
Tevens een ander klusje opgepakt, mijn bed heeft lades eronder die elke keer veel te ver onder het bed schoven. Dus onder mijn bed een dwarsbalk vastgemaakt en hier meteen de elektriciteit kabel op vast gemaakt, want deze lag nu los onder het bed.

Nog op mijn lijstje om te doen:
- Plinten op bepaalde plekken afwerken met witte kit/verf, want nu zitten er soms behoorlijke kieren tussen muur en plint.
- Iets met de WC-vloer (dat zijn nu gele kleine tegeltjes, past niet echt in het huis)
- De schuur opknappen; muur waterdicht maken, vloer egaliseren, alles verven en extra licht/electriciteit aanbrengen
- Daarna alles goed opbergen op de goede plek. (Mijn trapkast is nu de opslag voor mijn gereedschap)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten