dinsdag 1 november 2011

Wijze levenslessen: laptop niet in zicht laten liggen

Gisteravond kwam ik thuis en denk, ben ik nou zo'n muts geweest dat ik het raampje voor heb open gelaten?
Nou je raad het waarschijnlijk al, ik niet maar een dief wel. Geluk bij een ongeluk is dat hij waarschijnlijk gestoord is geweest, er was iig niks doorzocht. Mijn oude laptop en mijn prive telefoon heeft hij meegenomen, want die lagen in het zicht. Maar de universele logitec afstanbediening die op de armleuning lag of mijn pinpas op het bijzet tafeltje niet.
Politie is er iig bij geweest en raam is voor nu ff dicht. Komende dagen nieuwe haken installeren en een plekje voor mijn laptop maken...

Dit betekend dus ook dat mijn prive mobiel niet meer bereikbaar zal zijn, stuur ff een berichtje als je mijn zakelijke nummer wilt hebben.

De schade aan het kantelraam voor; 3 keer met het breekijzer en hij was open.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten