zaterdag 9 juli 2011

Recept: Aardbeien waterijs milkshake

Ik had de tuin geëgaliseerd en toen merkte ik dat het nog knap warm was. Na een paar slokken water bedacht ik mij dat ik nog waterijsjes in de vries had en dat dat nu wel een goed idee was. Maar toen ik een ijsje pakte zag ik dat het stokje niet meer te bekennen was. (Dat krijg je als je de vrieskast deur niet goed dicht doet :s)
Dus dacht ik, ik gooi het in de blender en maak er een soort van slush puppie van (nadat ik het ijs van het stokje had gesneden hoor!). Maar dat viel tegen en toen kreeg ik het idee om er wat melk bij te gooien en ja, mijn idee klopte want het werd een milkshake, ook lekker als het warm is :)


Ik heb dus 1 AH Fruitiez aardbei met ongeveer 70 ml melk een 2 minuten in de blender gedaan (zodat je een dikke en luchtige mix hebt). Zeker een lekkere tip met deze warme zomerdagen!

2 opmerkingen:

  1. Slim! Smoothies zijn ook lekker, en makkelijk en gezond: wat bevroren fruit en een flinke plons melk in de blender, even aanzetten en klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weet je wat ik daar het nadeel van vind; dat fruit is veeeeel lekkerder zonder dat het in die blender is geweest ;)
    Wat ik wel soms deed is een half glas (echt) vruchtensap en daar yoghurt bij, ook erg lekker.

    BeantwoordenVerwijderen