vrijdag 3 juni 2011

Uitje: Lunchen en varen in Breda

Zoals jullie misschien ook al op de blog van mijn pa zagen, hierbij ook mijn verslag ;).
Ik zag het uitje 'Lunchen en varen in Breda' op vakantieveilingen en dit leek mij een ideaal uitje om mijn vader te bedanken voor al zijn hulp met mijn huis. Na een tijdje had ik het winnende bod en zo zijn wij samen gisteren gaan genieten van een prachtige stad en heerlijk weer.
De lunch bestond uit een 3 gangen menu waarbij je kon kiezen uit soep of garnalen cocktail, vervolgens (ivm de afgesproken tijd met het varen) hebben we eerst een uur gevaren door de singels. Prachtige natuur, zalig weer en een gemoedelijk sfeer op het water maakten het ideaal tochtje.

Het begin van de tocht in de oude parkeergarage.




Het kodak-punt, de bestuurder verminderde hier vaart zodat iedereen dit punt kon fotograferen

Het jazzfestival, gezellig op 'drijvende ijsbanen' en bootjes

Vervolgens door met de lunch waar de klanken van het jazzfestival goed te horen waren en genieten van een heerlijke clubsandwich. Als toetje kregen we nog een dame blanche en dit alles met uitzicht op het water. Al met al een zalig dagje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten